Kata Kunci Panas

Blog Yang Sentiasa Panas Dengan Kata Kunci Pilihan Ramai.

Cara Buat Duit Dari Internet

Cara Buat Duit Dari Internet

Cara Buat Duit Dari Internet.Ya.Tak ramai yang tahu dan mereka yang tahu telah membuktikan cara buat duit dari internet tak lah sesusah mana.Betul.Bukan saya yang cakap.Tetapi mereka yang telah berjaya.Berjaya menghasilkan pendapatan ribu riban setiap bulan.

Memang pening juga kalau tak tahu cara buat duit dari internet.Saya harap mereka yang tak tahu jangan buat-buat tahu kerana sikap begini akan merugikan anda sendiri.Kalau ya pun.

Bagaimana caranya?

Harap bersabar kerana kesabaran adalah elemen terpenting dalam penghasilan pendapatan dari internet.Tak guna internet pun boleh dapat duit.Namun dalam konteks ini saya mengajak anda semua membuka minda untuk menjana duit dari internet.

Adakah saya pakar menjana pandapatan dari internet?

Oh.Tidak.Bukan saya orangnya.Saya cuma berkongsikan satu info dan link yang akan membawa anda berubah kehidupan 360 darjah.Macam cakap besar sahaja kenyataan saya.Bagi saya tak ada niat untuk bercakap besar.Itu perbuatan tercela yang mengaibkan diri sendiri.

Pusing-pusing belum lagi sampai maksudnya.

Saya belum habis lagi menulis.Memang belum sampai ke penghujung.Point penting nanti saya akan ceritakan di penghujung cerita.Baru ada thrill kata orang putih.

Menjana duit dari internet ada pelbagai sumber.Ada yang menulis blog.Ada yang menggunakan mailing list dan Fanpage di media sosial.Kesemua cara dan kaedah ini ada kelebihan dan kekurangan masing-masing.

Saya lebih gemar menggunakan blog kerana faktor SEO.Jika kena dengan caranya akan berada di halaman carian utama.Ada mengambil masa sedikit.Sebab itu mula-mula tadi saya buat peringatan supaya bersabar.

Dari blog kita boleh membuat promosi affiliate supaya menghasilkan jualan.Dah ada jualan ada komisyen.Dari situlah salah satu pendapatan dari internet.

Secara teorinya macam mudah.Hakikat sebenar ia mesti dipelajari dan dikuasai sehingga mahir sepak terajang dalam bidang affilliate.Sebab itu saya amat galakkan anda yang berminat menjana duit dari internet membaca Panduan Asas Affiliate Untuk Blogger Baru (Newbie).

Bos saya selalu kata,tiada jalan pintas untuk berjaya.Jika nak berjaya mesti belajar dari mereka yang sudah membuktikan kejayaan.Nak lihat bukti sebenar jangan lupa dan jangan segan untuk singgah di LINK INI

0 Komentar untuk "Cara Buat Duit Dari Internet"

 
Copyright © 2014 Kata Kunci Panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info