Kata Kunci Panas

Blog Yang Sentiasa Panas Dengan Kata Kunci Pilihan Ramai.

Cara Untuk Lulus Ujian Memandu

Cara untuk lulus ujian memandu..Ya.Mesti ramai yang belum ambil lesen memandu kereta.Sebab ambil lesen memandu sekarang ini bukannya murah,Boleh cecah ribu ringgit yurannya.

Untuk lulus bukan ujian memandu.Biar betul-betul mahir dalam teknik pemanduan.Bagi saya ada logiknya kerana kemahiran memandu kereta amat tinggi nilainya.Dengan meletakkan yuran yang tinggi maka para pemohon akan belajar bersungguh-sungguh.Memang ianya termasuk dalam kategori keperluan.Namun tak lah sampai seperti keperluan makan dan minum.

Biar saya kemukakan beberapa tip atau panduan untuk lulus ujian memandu kepada pembaca sekalian.Buat makluman semua saya telah mengambil ujian memandu lebih 10 tahun yang lalu.Ada pengalaman memandu kereta sama usia dengan lesen yang saya terima.Saya sekali ambil sahaja dan lulus.

Sebelum mengambil ujian memandu maka bersiap sedia mental dan fizikal.Jangan terlalu takut atau khuatir jika sudah tahu kemahiran diri.Memang belum menjadi pemandu yang mahir.Sekurang-kurangnya tahu asas dan peraturan umum di jalan raya.Alahai.Perkara ini adalah ‘common sense’.

Dalam aktiviti memandu ini sikap  perlu diletakkan pada tempat utama.Lain-lain boleh diletakkan pada tempat kedua.Sikap yang berhemah dengan pemandu lain.Ada dikalangan kita yang suka memandu laju dan tidak memberi lampu isyarat untuk masuk simpang.Tindakan mereka membahayakan pengguna jalanraya yang lain.

Tidak kurang penting juga bahawa anda mesti jujur dengan pihak JPJ yang sedang melakukan ujian memandu.Memang akan ada salah dan silap.Jangan ia terlalu kerap sehingga mereka tiada kompromi dengan kesalahan anda.Markah akan dipotong dengan banyak menyebabkan anda boleh gagal.Paling penting ada keyakinan.Nak tingkatkan keyakinan perlu ada ilmu yang asas dan advance.

Tentu ada cara yang lebih baik untuk lulus memandu.Jadi saya galakkan anda membaca ebook Jom Belajar Memandu.Ia diakui amat berkesan.Mudah dan senang untuk dibaca.Jika tak percaya anda boleh cari sendiri dalam ebook tersebut.

Apa yang bakal anda dapat dari ebook ini akan terbongkar jika anda baca sendiri ebook ini.Jangan ragu atau segan.Ia adalah yang terbaik setakat ini.

Boleh dapatkan segera dengan klik pada banner yang ada dibawah:

Jom Belajar Memandu

0 Komentar untuk "Cara Untuk Lulus Ujian Memandu"

 
Copyright © 2014 Kata Kunci Panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info