Kata Kunci Panas

Blog Yang Sentiasa Panas Dengan Kata Kunci Pilihan Ramai.

Tip Affiliate Untuk Newbie Blogger

tip affiliate

Tip Affiliate Untuk Newbie Blogger…Sebagai seorang blogger yang baru macam saya  memang ada keinginan untuk mendapat duit dari blog mereka.Namun masih zero dari segi pengalaman dan pengetahuan.Sedangkan untuk berjaya dalam affilliate mesti ada kepakaran dan kemahiran tertentu.

Ada banyak cara untuk mereka yang aktif dalam bidang affiliate menghasilkan jualan.Cara-cara yang saya nyatakan memerlukan modal dan masa untuk mempelajarinya.

1.Guna mailing list

Mailling list ialah senarai nama email yang sah.Bukan jenis spammer.Mereka mendapat mailling list melalui blog,Fan Facebook atau melalui email itu sendiri.Syarat utama ada persetujuan antara penerima email dan penghantar email.Sistem yang digunakan ialah software  penjawab email seperti Aweber,Getrespone atau emailmatik.Ada yang percuma.Lebih baik kalau yang berbayar supaya lebih profesional.

 

2.Guna media sosial

Buatlah promosi dalam page masing-masing.Ada yang kurang senang kerana media sosial adalah tempat sosial semata-mata dan bukan untuk buat perniagaan.Ini kerana tak semua yang sporting dan meluat pula dengan kejayaan orang lain.Sepatutnya tak boleh begitu.Orang bahagia kita juga sepatutnya bahagia.

 

3.Guna blog sebagai medium promosi

Ramai yang buat.Otai-otai blogger juga buat.Kalau mereka buat, kita sebagai blogger baru juga boleh buat.Ikut orang yang dah berjaya.Cabaran kini ialah menulis ayat-ayat yang  mengoda untuk menukar pembaca menjadi pembeli.Tugas ini agak sukar kepada Newbie Blogger.Yalah.Pengalaman belum ada.Kemahiran belum tajam.

 

Atas sebab itu saya amat berbesar hati untuk mengajak sesiapa yang berminat dalam bidang afffiliate membongkar teknik dan rahsia dalam link yang akan saya sertakan.Baca info yang ada dalam link tersebut.

 

Jika betul-betul nak serius boleh beli sendiri ebook Panduan Asas Affiliate Untuk Blogger Baru (Newbie)

 

Pesanan saya cukup mudah.Apa-apa ilmu yang kita pelajari mesti diaplikasikan.Jika tidak hasilnya tak akan nampak.Sama  juga dalam dunia affiliate.Ada atau tidak jualan selepas kita membuat promosi akan nampak setelah usaha pelbagai cara dan kaedah.

Jadi jangan membuang masa.Lakukan sekarang dan bertindak pada masa yang betul.Link yang sayakan itu akan menjawab segala persoalan yang sentiasa bermain dalam pemikiran anda.

 

ps  : Jom ramai-ramai pergi ke link===============>INI

2 Komentar untuk "Tip Affiliate Untuk Newbie Blogger"

 
Copyright © 2014 Kata Kunci Panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info