Kata Kunci Panas

Blog Yang Sentiasa Panas Dengan Kata Kunci Pilihan Ramai.

Cara Untuk Bahagia Suami Isteri

Cara untuk bahagia suami isteri..Bahagia tidak datang macam itu sahaja.Usaha perlu ada.Banyak perkara perlu difikirkan.Namun percayalah  bahagia itu boleh kita memiliki.Jika ada usaha maka bahagia akan menjelma.

Hidup suami dan isteri perlukan persefahaman.Tak boleh seorang kata ya dan seorang lagi kata tidak.Persefahaman hendaklah dilakukan dalam semua perkara.Namun begitu saya tidak nafikan perlu juga ada unsur tak setuju atau membantah.Kalau semua setuju tak bagus juga.Malah kalau semua tak setuju pun tak boleh jadi.Keseimbangan perlu ada untuk mencapai kebahagian suami dan isteri.

Bawah ini saya akan kongsikan beberapa cara untuk bahagia suami isteri:

1)Hubungan kelamin

Ini bukan soal utama.Namun pengaruhnya amat kuat kerana ketidakpuasan hubungan kelamin mengganggu emosi baik si suami maupun isteri.Perhatikan hubungan anda supaya mesra dan hangat dalam kamar tidur.Perkara ini lepas maka soal lain tidak menjadi masalah besar.

2)Keperluan duit

Dunia sekarang tidak dapat lari dari duit.Sana dan sini perlukan duit.Tanpa duit hidup sukar bergerak.Makan dan minum terbatas.Keselesaan akan terabai.Dalam rumahtangga soal duitb adalah utama.Jika tiada duit maka tiada makan minum untuk isteri dan anak-anak.Tanggungjawab akan terabai.Sebab itu sebagai kedua keluarga mesti berusaha mencari duit lebih untuk menampung hidup.Duit cukup maka bahagia menanti.

3)Soal agama

Dalam banyak perkara soal agama adalah yang terpenting sekali.Jaga hubungan dengan Allah maka Allah akan menjaga hubungan suami isteri dari porak peranda.Tiada kompromi melibatkan urusan agama.Ahli keluarga yang tak solat boleh ditegur dan dipujuk untuk kembali ke ajaran Islam yang sebenar.Sebagai ketua keluarga didik dengan cara terbaik.Sampaikan dakwah kepada keluarga sendiri sebelum dakwah untuk orang lain.

 

Kesimpulan

Jelas di sini bahawa untuk bahagia mesti diusahakan.Ia tidak berlaku begitu sahaja.Tambahkan ilmu sebanyak yang mungkin.Dengan ilmu hidup kita lebih terpelihara dan terjaga.Percayalah semua ini.

Sebab itu ada orang berkata duit tidak mampu membeli kasih sayang namun ilmu dapat memaju kebahagian dunia dan akhirat.

 

Saya menarik perhatian anda untuk terus membaca satu pautan Rahsia Rumahtangga Bahagia! Klik Disini!

 

tips bahagia suami isteri

0 Komentar untuk "Cara Untuk Bahagia Suami Isteri"

 
Copyright © 2014 Kata Kunci Panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info