Kata Kunci Panas

Blog Yang Sentiasa Panas Dengan Kata Kunci Pilihan Ramai.

Kerja Ejen Hartanah Terlajak Glamer

Kerja Ejen Hartanah Terlajak Glamer.Tentu ramai yang tidak tahu.Sebab belum tahu ada yang anggap kerja sebagai ejen hartanah susah dan tak seronok.Bila tak seronok maka pilihan untuk kerjaya ini susah nak dipandang orang.Banyak pihak lebih suka bekerja dalam zon selesa.

Hujung bulan dapat gaji.Tak kisah besar atau kecil.Mari kita baca sedikit informasi tentang kerja Ejen Hartanah.
ejen hartanah
Ejen Hartanah ialah Real Estate Negotiator.Beliau adalah orang tengah yang berada di kedua pihak iaitu pembeli tanah dan tuan punya tanah.Bahasa kampung saya merujuk kepada broker tanah.Saya tak pasti tepat atau tidak kenyataan ini.
Untuk menjadi ejen hartanah yang berjaya kalian mesti belajar.Tak belajar mana mungkin tahu macam tu sahaja.Hukum dunia ini yang tiada siapa yang boleh pertikaikan
Apa kaitan dengan ejen hartanah dengan potensi nak kaya.Yang itu saya boleh ceritakan dengan ringkas.
Tanah adalah harta yang paling bernilai.Harganya boleh melambung tinggi dan jarang-jarang turun harga.Tambahan pula bukan mudah nak dapatkan penjual tanah.Kalau si pembeli tanah mudah sahaja.Mereka ada di mana-mana sahaja terutama tauke-tauke besar.
Jadi dengan menjual tanah kepada pembeli maka ejen hartanah akan mendapat habuan berupa komisyen.Bukan sedikit.Kalau dah harga tanah sejuta mana mungkin komisyen dalam seribu dua.Paling tidak seratus ribu.Jika sebulan dapat jual satu lot tanah juta-juta maka peluang untuk kaya terbuka luas.
Realitinya tidak semudah yang saya katakan.Kalian mesti belajar dari Iffah Zaimi.Beliau memang seorang ejen hartanah yang hebat.Satu peluang yang amat rugi jika dilepaskan begitu sahaja.
Oklah..
Saya nak belajar.
Menurut pandangan saya, nak jadi ejen hartanah yang bagus mesti bermula dengan minat dan ilmu.Tingkatkan kemahiran berunding,semangat juang dan ilmu pemasaran. Segala rahsia kejayaan beliau ada diceritakan dalam ebooknya yang terbaik.
Terpulang untuk anda nak dapatkan sekarang atau pada masa yang akan datang.Saya cuma menghebahkan bahawa rahsia tersebut dah tersimpan rapi.Namun peluang untuk mendapat secepat mungkin masih terbuka.



p/s :Kalau macam tu jangan toleh kiri atau kanan lagi.Jom selongkar habis-habisan  di=======> Rahsia Ejen Hartanah



.
0 Komentar untuk "Kerja Ejen Hartanah Terlajak Glamer"

 
Copyright © 2014 Kata Kunci Panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info